onsdag 9 april 2014

Man kan aldrig ha för många par skor

Nu har jag äntligen beställt ett till par av världens skönaste skor! De här (klick) har varit i flitig användning sedan jag köpte dem för 1,5 år sedan. Jag har använt dem till allt. Promenader, löpning, på gymmet, under shopping, till södern.... Nu använder jag dem däremot främst inomhus när jag tränar. I och med att jag har börjat använda dem endast inomhus har jag saknat ett par riktigt bekväma skor att ha på fötterna när man skall gå lite mera utomhus. Det blir ett antal vagnpromenader hit och dit för tillfället och jag vill inte använda mina löpskor då.
Jag har länge, länge kikat på ett par till Nike Free skor och nu har jag äntligen gjort slag i saken. Så där passligt till att min "lön" slutar om ett par veckor. Måste ju passa på så länge jag har lite mera pengar att röra mig med. Från och med 26.04 blir jag vårdledig och då är inte många slantar som kommer in på kontot.
Men nu gott folk är dessa äntligen på väg hem till mig!

Det blev ett par till Nike Free 3.0. Jag velade länge mellan 3.0 och 5.0. Mina tidigare 3.0 vet jag ju att passar min fot så det blev slutligen ett par till 3.0. Jag hade tänkt mig ett par svarta med gröna detaljer men lyckades bara hitta modeller för män i den färgen så det blev ett par vita istället.

Snart har jag äntligen ett par utomhusskor som sitter som en smäck igen!

Therese

2 kommentarer:

  1. Ååh va snygg!!:) Ja ha läng suckta efter eit par tokode nike ja o men har int ännu skaffa na.. /systro

    SvaraRadera