fredag 28 juni 2013

Stickat till bebisen

När inspirationen kommer går det undan minsann. Igår gjorde jag klart vantarna och stickade ett par sockor till. Sedan påbörjade jag ännu ett litet större projekt. En åkpåse i pippimönster. Jag har haft garnet och mönstret sedan hösten och vetat att jag skall göra den till vår bebis men det har minsann dröjt ett tag innan jag har kommit igång med den. Jag hoppas att orken inte tryter så snabbt och att jag får den klart tills den behövs i användning. Utöver det borde jag också börja pyssla med lapparna till filten... Lakanen ärr som tu färdiga och snurrar som bäst i tvättmaskinen. Man hinner mycket när man har extra energi.



Sockor och vantar till bebisen

Än så länge bara påbörjat projekt...

Så här är det tänkt att den skall se ut
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar